Fick hem ett mycket ambitiöst paket med Naturdiets nya mealbar Coco chocolate liggande bland massa kokosflingor och en kokosnöt. Exotiskt! Nu längtar jag ännu mer efter sommar..
Var tvungen att genast sätta tänderna i denna lockande bar och jag gillade smaken. Nästan som godiset Bounty med blandningen choklad/kokos. Dock håller jag med Terese om att den inte är riktigt lika god som deras bar med nougatsmak.
Naturdietbars med kokos finns från vecka 14 i utvalda butiker och kostar runt 18 kr.
Näringsinnehållet per bar är:
- Totalt 220 kcal.
- 14 g protein.
- 25 g kolhydrater.
- 7 g fett.
- 4,5 g kostfiber.
- Extra tillsatta B-vitaminer + andra vitaminer och mineraler.
Ska nog ta och pröva den i alla fall, men mitt hjärta tillhör deras bar med mintchokladsmak 🙂
Gissar att det där paketet ligger hemma och väntar på mig. Eftersom jag är i Danmark hela veckan får jag hålla mig tills på fredag innan jag kan smaka. Låter verkligen smaskigt och jag längtar också till sommaren!
Den ser god ut! 🙂
Åååh den såg jätte god ut ju! 🙂 cocos och choklad är ju de bästa som finns.
Vilken solstråle du är på detta fotot! 🙂
Det är kul när dom kommer med nya smaker. Jag är riktigt svag för choklad och kokos!
Helt ok pris också tycker jag.
SAN – jag ser inte bara LITE fånig ut, haha! 🙂