FILM: Hit och dit  – 30-minuterspass för styrka, rörlighet och puls

Lättillgänglighet och enkelhet.

Där har du två primära saker för att min träning ska bli av, liksom tidseffektivitet. Gissar att jag inte är ensam, varför ett 30-minuterspass du kan köra i princip var som helst blir årets 1a träningsfilm. Utan krångliga övningar, men kanske lite jobbiga (?) och kräver bara lite space. Annars behöver du inte ens gympaskor, utan kan träna i det du har som mig i filmen. Vantar är dock bra. Stockholmsvintern är mild och snöfattig, men det är ändå skönt med något som skyddar händerna om du kör utomhus.

Här visar jag dig i alla fall ett 30-minuterspass där hela kroppen aktiveras med stor utdelningen i form av en skön känsla – svett, hjärtslag och jävlaranamma. Tänker att det här kan vara en idé för dig som både vill träna styrka, endel rörlighet och puls på kort tid i samband med annat. Perfekt att smyga in när du är på väg någonstans, när barnen tränar vid en idrottsplats eller korridoren utanför tvättstugan?

Hit och dit  – 30-minuterspass för styrka, rörlighet och puls

  1. UTFALLSGÅNG ÅT SIDAN
  2. UTFALLSGÅNG FRAMÅT
  3. INCH WORM
  4. SAXHOPP ÅT SIDAN
  5. BURPEES FRAMÅT
  6. KRABBGÅNG

Förslag på upplägg: Sätt en tajmer för att ha koll på när ditt 30-minuterspass är över och kör så många varv du hinner av alla övningar. Börja lite lugnt tills du blir varm och öka sen tempot. Filmens är uppskruvat.

Gott nytt träningsår! ♥/A

Fler rekommenderade 30-minuterspass:

Inga kommentarer

Berätta vad du tycker

Din e-postadress kommer inte publiceras