20 minuters helkroppspass med den vikt du har

20 minuters helkroppspass

Kontinuitet är king.

Regelbunden rörelse framför ”optimala träningspass” för resultat, hälsa och känsla för stunden. Och detta pass kan du göra hur effektivt som helst om progression är målet, anpassa efter dig. Därför är ett 20 minuters helkroppspass med den vikt du har – GOOD enough!

Det är med tanke på det, lättillgänglig träning och dig som har semester, utan tillgång på något välutrustat gym i sommar jag filmat detta pass. Grabba en sten, säck med jord, gjutjärnspanna, melon, resväska, gammal pokal.. eller vad du har och kör.

Får du inte uppfilmen i bloggen hittar du den här på Instagram.

20 minuters helkroppspass med den vikt du har

  1. Utfall med framåtlyft
  2. Ground to overhead
  3. Rodd + axellyft framåt
  4. Höftlyft med lats/tricepslyft över huvudet
  5. Armhävning med viktöverflytt (alt. gör en armhävning för sig och flytta vikten mellan varje)
  6. Sit-ups + russian twist

Hur? Plocka övningar eller alla och jobba ex. 45 sek per övning med 15 sek byte mellan varje. Vila 1 min, upprepa 3 varv = 20 minuters helkroppspass!

Alltid värt (och VÄRD), trevlig helg! ❤︎/A

Träningskläder: Tyngre shorts och topp

Gillar du detta 20 minuters helkroppspass rekommenderar jag även:

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.