Godmorgon! Mornar då vi inte har bråttom iväg vaknar barnen kl 5.30 – det slår aldrig fel. Idag klev Jonas upp så jag fick sova en timme till och nu har jag bytt av och håller precis på att vakna till med frukost och.. Pippi såklart 😉
Eftersom jag bestämde att sommaren började igår fick det bli shortspremiär. Har inte klubbat om det blir träning eller vilodag men dagens outfit passar vilket som till lek eller workout (haha – lever det ordet fortfarande? 🙂
Trevlig 6e juni eller vad man säger!
Dagens outfit: Linne – Craft, shorts – Under Armour, strumpor – Gococo.


Anna Jonasson
Härlig morgon,. Har lika shorts, älskar dom =)
Vila el träning? Du verkar ju aldrig vila….
Jag vilar när kroppen eller vardagen bestämmer att jag behöver vila. Och vissa dagar ”vilar” jag mer en stund på gymmet istället för att jaga 4 barn. Kommer sen tillbaka som en nyladdad mamma, även om det bara varit en halvtimmes coreträning.