Tung träning med TRX – helkroppsprogram med 8 övningar

träning med trx

”Äsch, TRX-pass verkar mesigt lätt..”

..eller om du söker ny inspiration? Då är detta program för dig. Tung träning med TRX, extra utmanande och utvecklande övningar. En repris för vissa, men övningar rostar inte och jag vet själv hur lätt det är att glömma bort gamla godingar, så plocka det som passar dig.

Väljer du att följa programmet får du effektiv helkroppsträning med 8 triggande övningar, en följetong på ett lite ”lättare” som passar att starta upp med. Flera nya följare har dykt upp, vilket är fantastiskt kul och därför vill jag åter igen ge förlag på grym träning med TRX som ställer höga krav på balans, rörlighet och jämnsidig styrka i stora rörelseomfång. OCH framför allt – som därför ger dig det lilla extra, plus kul triggande? Prova..

Program skapat i Exorlive.

Tung träning med TRX – helkroppsprogram med 8 övningar

  1. TRX forward lunge
  2. TRX single leg squat jump
  3. Enbens höftlyft
  4. Ryggliggande rodd
  5. Stående axelrotation utåt
  6. Djup push-up
  7. Dips
  8. TRX sit-up med rotation

Hur? Välj ut några att komplettera din övriga träning med eller alla för ett helkroppspass. Här ger jag förslag på antal repetitioner och set, men du anpassar som vanligt efter dig, din tid och andra omständigheter.

Varför? Det absolut bästa med en TRX/annan Sling Trainer – att det är så enkelt att ta med sig. Gummiband är kanske ännu smidigare, men TRX ger andra träningsmöjligheter. Du kan jobba med hela kroppen på andra sätt och få fantastiskt bra träning för styrka, explosivitet och balans med extra corekrut i allt.

Lycka till med din TRX-träning! ♥/A

Fler rekommenderade TRX-pass eller med annan Sling Trainer:

Inga kommentarer

Berätta vad du tycker

Din e-postadress kommer inte publiceras