Om Petter säger det det så. Om Sara säger det. Två av mina idoler kan inte ha fel – mjukisbrallorna är mer inne än någonsin. Eller är det bara önsketänkande?
Jag hakar i alla fall på mjukistrenden, speciellt en slapparsöndag som denna. Vi kom hem sent igår kväll och på posten väntade ett paket från Reebok med bl.a. dessa SJUKT sköna byxorna. Snygga med sin jeansliknande melering och mudd i benslutet. Med sammetslent ludd på insidan äger de mysgarderoben just nu. En njutning för låren som fortfarande är smått ömma efter veckans skidåkning. Klart bästa outfit en dag med tvätt, läxläsning, matlagning och en shoppingsväng på Fältöversten. Hetaste braxen på hela Östermalm 😉
Själv har jag inga problem med att svänga förbi butiker på vägen till/från gymmet, iförd träningskläder/mysbrallor. Går du på stan i mjukisbyxor?


Anna Jonasson
Jag välkomnar mjukistrenden 🙂 Kramkram
snygga brallor!
Mjukisbyxor eller för mig oftast haremsbyxor av olika slag får följa med till soprummet, tvättstugan och för kvällskiss med hundarna. Inte längre. Grå klassiska mjukisar tål jag inte och kan inte förstå att folk har dem ute på stan…
Bor i mina mjukisbyxor. De går inte tre sekunder från det att jag kommer hem tills mjukisbyxorna är på! Funkar även på Ica och på tåget hem från Stockholm 🙂
Har mjukisar så fort jag kommer hem. Älskar träningskläder, men jag skäms som en gris om jag ens måste gå till närmsta affären, 5 min bort. Mjukisar, crocs, sportsshorts – allt går bort på stan. Är sjuuuukt kräsen. Så där så jag nästan mår lite dåligt då jag ser vad en del har på sig ibland haha… Inte ens på långflygningar funkar skitkläder!
Heja mysbyxan – alla dagar i veckan! 🙂